23 юни 2007

Танцувай с мен!

Как пък нито един едничък мъж от мъжете ми не се сети да каже – ела, потанцувай, за мен. Все ще го направя и не знаят какво изпускат. Аз също.
Проблемът идва от тоталното (като американската експанзия) неразбиране какво означава танцът. Твърдя, че това е единственото изкуство, което ще успее да се намъкне в панталоните на божествата. Първо е комплексно и второ си има послание. И трето, ВНИМАВАЙ, трето – танцът е стилен секс.
Не долнопробен обмен на вирусоносителна течност. Не ориенталски изопачено въртене на плът в ритъм. Вижте, танцът е еротика, много повече от серийното производство на тв 1000, тъй като се практикува, откакто сме разбрали, че ляво-дясно-ляво-дясно е основен принцип за придвижване между две точки.
Танцуването
дава живот.
Спокойно, повече от хубави чувства не може да родите, докато има танц. Ще си направя фланелка с надпис – “докато има танц, има страст. или обратното.”
Преди време, седнах на гигантската си вътрешна везна и се попитах - “ти, да, да, не се върти като подпийнал регулировчик, ами си помисли какво ти се прави повече, най-вече, завинаги? Дали не ти се танцува, до край, постоянно и за пари?”. И тогава, една перспектива се начумери срещу мен – българска, слабо платена балетна педагожка, която си има чар, достойнство и голяма сметка за парно или продадена, слабо облечена и преспала с половината мъже в този град, високо ценена денс кукла. Виждате, представила съм си цинични неща, а най-голямата истина е, че дори те не са достатъчни да спрат мечтата ми. Спря я прозрението, че за да танцуваш професионално е нужна неземна дисциплина. Възхитителна. И едно непрекъснато телесно преодоляване: кървави пръсти, географска карта от синки по тялото ти, нечовешки студ и пълно незачитане на симптоми като болно гърло, нос или някаква си висока температура. Хубаво е да се танцува през май, но в началото на януари без отопление е ужасно. Наистина.
Затова сега (ви) пиша. Същото ще направя и в друг ден. А за танца съм запазила специалната си енергия; няма да е честно да го превърна в рутина, като миенето на зъби. Признайте си и вие, че не получавате оргазъм, докато си търкате емайла.
Различно е, когато…
разказ в движение, любов в нюнаси, докосване на пръсти, влажни очи, съсредоточени в партньора и в цялата вселена. След дълго, чувствено и свободно танцуване се усещате по-леки. Трябва да се усещате по-леки. И отпуснати. Точно като след секс.
А никой от мъжете ми не е поискал да потанцувам.
П.С. Обещавам, няма да е на Gipsy King…макар че малко ми се иска.

1 коментар:

Анонимен каза...

"Cuando ski maria dolores
Cuando ski quei mal d'amore
Cuando ski quei mal a su vera
Cuando ski me va al dottore

Baila baila baila baila
Baila baila baila me...." by Gipsy Kings

А защо не Gipsy Kings,
а защо не боса във вихъра на фламенкото,
потръпваща от страстните вибрации на струните на акустичната китара,
от звъна на дайрето,
замяна от енергичните пляскания на стотици ръце около теб,
огряна от огъня на танца.... аз бих искал да видя това.
Макар и да не съм един от твоите мъже...